lørdag den 28. april 2012

OTTO BRANDENBURG, DET HEMMELIGE BRYLLUP


Artikel af A.W. fra Billed Bladet, 5. august, 1960

En halv time efter vielsen ringede telefonen i svigerforældrenes hjem. Det var noget med en grammofonplade.



Brudens far fotograferede ved Ina og Otto Brandenburgs strengt hemmelige bryllup

Otto Brandenburg var bange for at pigerne ikke mere ville drømme om ham om natten, hvis de vidste, han var gift. Derfor blev hans bryllup med Ina Jørgensen holdt strengt hemmeligt. Kun forældrene var med i Lyngby Kirke og ved middagen i brudens fars, grosserer Leif Jørgensens villa i Kgs. Lyngby, og kun de allernærmeste venner fik efter et par dages forløb nyheden at vide.


Kun brudeparrets forældre var med. Hr. Hj. Brandenburg står mellem sin kone og fru Leif Jørgensen.


Alligevel slap det ud, og mon den virkning, det eventuelt kan have paa pladesalget, bliver negativ?
Ina er i hvert fald en yndig pige, og det staar enhver pige frit for at drømme, hun var i hendes sted.
En veninde spurgte, om Ina ikke var ked af, at det skulle være en hemmelighed, hun var gift med Otto Brandenburg.


Til ære for fotografen - Ina Brandenburgs far.


— Næh, sagde hun, hvis det betyder noget, kan det da være lige meget Jeg har ham jo. Ina, der nu er 21 aar, traf Otto, da hun var 16 og han 20. De gik med hinanden i et aars tid og blev saa uvenner over en eller anden petitesse. Først for et aar siden mødte de tilfældigt hinanden igen. Alle Otto Brandenburgs skønne principper om at holde sig fri af hensyn til karrieren faldt til jorden. Han var uhjælpeligt forelsket.


Grosserer Leif Jørgensen blev fotograferet med fru Brandenburg og de nygifte.



Det er han stadig. Vel har de ikke set saa meget til hinanden, hverken før de blev gift eller efter, for da det jo skulle være en hemmelighed, kunne Ina ikke tage med, naar han skulle optræde i provinsen, hvilket han gør de fire af ugens aftner, men naar de har været sammen i deres etværelses lejlighed paa Tagensvej, har de været lykkelige.


Otto Brandenburg er uhjælpeligt forelsket i den pige, han blev gift med.


Ina er reklametegner, men har maattet opgive sit job. Hendes mand vil gerne have natmad, naar han kommer sent hjem, og han har oven i købet ofte gæster med hjem klokken et om natten. Hvis man skal klare det og helst ogsaa være veloplagt, er det umuligt at passe et arbejde fra 9-17. Desuden er der mere end rigeligt at gøre med at passe telefonen. 


Desværre ringer telefonen uafbrudt, når de nygifte er sammen, men karrieren går frem for privatlivet. Foto: Vagn Hansen.


Det tager op imod en halv time at smøre to stykker mad og lave en kop te paa grund af de mange afbrydelser.
En hel del unge piger har allerede set den kønne fru Brandenburg. Det er dem, der er troppet op i sangerens hjem for at faa hans autograf. Fru Ina har nemlig ogsaa det job at passe døren.

A.W.



Cognac hedder den undulat, som Ina bragte med ind i ægteskabet. Otto Brandenburg er begejstret for den. 




Billed Bladet, 5. august, 1960.



Telefonopkaldet til Otto Brandenburg kunne dreje sig om Grand Prix nummeret ”To lys på et bord” fra 1960.



2 kommentarer:

  1. Jeg er så stolt og glad for at være her for at dele dette bemærkelsesværdige vidnesbyrd, vidunderligt og ekstraordinært, jeg kan bare ikke tro, nu er min tidligere mand her hos mig og tigger om alle hans forkerte handlinger og fortæller mig, hvor tom han følte sig hele tiden han var væk, han forlod mig og forårsagede mig så smerte efter en skilsmisse, der fandt sted for 5 måneder siden. Og hele dette mirakel skete umiddelbart efter at jeg kontaktede Dr. Egwali for at få hjælp, jeg er den lykkeligste kvinde i hele verden i dag, jeg vil sige 'at have ham igen ved min side. Det er et mirakel for mig og min familie og evig glæde og lyst. Jeg er så glad nu, og jeg ved ikke, hvor meget jeg skal udtrykke min taknemmelighed og taknemmelighed over for Dr. Egwali. Jeg vil kraftigt anbefale ham, hvis du har brug for øjeblikkelig hjælp, da det er garanteret.
    Send ham en e-mail i dag /dregwalispellhome@gmail.com eller via
    WhatsApp: +2348122948392

    SvarSlet
  2. Efter at have været i et forhold med Jake i fem år, brød han op med mig, jeg gjorde alt for at bringe ham tilbage, men alt var forgæves, jeg ville have ham så hårdt på grund af den kærlighed, vi delte, jeg bad med alt, jeg lavede løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til nogen online, og de foreslog, at jeg kontaktede en stavekontrol, der kunne hjælpe mig med at trylleformulere for at bringe det tilbage, men jeg er den type, der ikke tror på stavningen, men det blev uudholdeligt. men for at prøve det, hvordan jeg kontaktede Dr. Egwali, sendte jeg ham en e-mail, han forsikrede mig om, at alt vil være fint inden for få dage, at min eks vender tilbage til mig i dage, hvor vi fortsatte, han kastede kærlighedsformularen og overraskende næste dag var det omkring kl. , min eks ringede til mig, jeg var så overrasket, at jeg besvarede opkaldet, og alt, hvad han sagde, var at han var så ked af alt, hvad der skete, at han ville have mig til at komme tilbage til ham, så han savner mig så meget. Jeg var så glad, og jeg gik til ham, så vi begyndte at leve lykkeligt sammen igen. Siden da har jeg lovet, at enhver, der gennemgår smerter i deres forhold, får høre om ham. Jeg henviser alle dem, der har brug for en ægte og magtfuld trylleformand til ham, han er blevet testet og betroet.
    Mail: Dregwalispellbinder@gmail.com eller du kan kontakte ham via whats-app / viber +2348122948392

    SvarSlet